2024-2025 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI
PANSİYONUMUZA KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1. Pansiyon Başvuru Veli Dilekçesi
2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Öğrenci-Anne ve Baba)
3. Öğrenci Belgesi ( e – devletten çıkarılabilir)
4. EK-1 Öğrenci ailesinin maddi durumunu gösteren
Beyanname
5. EK-2 Maddi Durum Beyannamesi (Anne ve Baba
için ayrı ayrı alınacak) gelir belgeleri e- devletten
çıkarılacak.
6. Üzerinde Tapulu Arazi veya Küçükbaş/Büyükbaş Hayvan varsa Yıllık Geliri Gösterir Belge (Tarımsal Gelir Belgesi)
7. Nüfus kayıt örneği ( e – devletten çıkarılabilir)
8. Sağlık Raporu (Pansiyonda Kalmasında Sakınca
Yoktur İbaresi Mutlaka Yazılacak)
9. 3 adet fotoğraf (Yeni Çekilmiş)
10. İkametgâh Belgesi ( e devletten çıkarılacak)
11.Kayıt Dosyası Mavi Kalın Klasör (1Tane)
PANSİYON BAŞVURU TARİHLERİ:
05.08.2024 ile 16.08.2024tarihleri arasında yapılacaktır .
Belgeler :https://kazancibedihgsl.meb.k12.tr/ internet adresinde çıkarılacaktır. Evraklar eksiksiz bizzat elden okul idesine teslim edilecektir.
Erkek öğrencilerimiz için okul pansiyonumuz vardır. Kayıt ve başvuru için istenilen belgeler aşağıda belirtilmiş olup okulumuza velilerimizin elden teslim etmesi gerekmektedir.
Kız öğrencilerimiz için pansiyonumuz yoktur. Okulumuz kız öğrencilerinin pansiyon ihtiyacı ilçe milli eğitim müdürlüğü yatılılık ve bursluluk komisyonu tarafından yerleştirme yapılmaktadır. Okulumuza kayıt yaptıran kız öğrencilerimiz de aynı evrakları aynı tarihlerde okulumuza teslim etmesi gerekmektedir.
Pansiyon Kayıt Evrakları İçin TIKLAYINIZ.